Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Sanna - 24 februari 2012 22:41

,

Av Sanna - 24 februari 2012 22:16

Översatte senaste blogg-inlägget på olika språk.


Hindi :

द्वारा Sanna शुक्रवार, 24 फ़रवरी 19:34 -

अभी मुझे और टीवी देख रहे हैं.

जल्द ही मैं कुछ कोला ले जाऊँगा.   

मैं बुरा अद्यतन के लिए माफी चाहता हूँ, लेकिन मैं अपने मोबाइल फोन से ब्लॉग कर सकते हैं और मैं बहुत थक गया है आज ..   

ओह ठीक है मैं बाद में अधिक ब्लॉग, टीवी देख .. गले लगाओ.   

: में प्रकाशित किया गया था जनरल
Spanska :
Por Sanna - Viernes, 24 de febrero 19:34

En este momento conmigo y viendo la televisión.

Pronto voy a tomar algún refresco de cola.   

Lo siento por la actualización de malo, pero no puedo bloguear desde su teléfono móvil y he estado muy cansado hoy ..   

Bueno me blog más adelante, para ver la televisión ahora .. Abrazo.   

Publicado en: Generales
Finska :

By Sanna - perjantai 24 helmikuu 19:34

Juuri nyt minua ja television katsominen.

Pian Otan joitakin cola.   

Olen pahoillani huono päivityksen, mutta en voi blogata matkapuhelimella ja olen ollut hyvin väsynyt tänään ..   

No bloggaan lisää myöhemmin, katsella TV nyt .. Hug.   

Lähetetty: General

Norska :

Ved Sanna - fredag ​​24 februar 19:34

Akkurat nå meg og ser på tv.

Snart skal jeg ta litt cola.   

Unnskyld for den dårlige oppdateringen, men jeg kan ikke blogge fra mobilen, og jeg har vært veldig sliten i dag ..   

Jaja jeg blogger mer senere, for å se på TV nå .. Klem.   

Skrevet i: Generelt
Av Sanna - 24 februari 2012 19:34

Just nu sitter jag o kollar på tv.

Snart ska jag ta lite cola.   


Jag är ledsen för dålig uppdatering, men jag kan ju inte blogga från mobilen o jag har varit väldigt trött idag..   


Aja jag bloggar mer sen, ska kolla på tv nu.. Kram.   

Presentation


Hejsan.

Vad kan man säga?

Jag skriver om min vardag, o så.

Läs min blogg
o ha
trevligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Översättning.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

höhö..

Hmm.. Vad är det här? Höhö..

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards